Acasă Ştiri A fost inaugurat magazinul Lidl de la Turda. Deschiderea oficială, luni
Banner
Director firme InfoTurda: 55 de firme listate
  • Afaceri, Economie
  • Artă şi cultură
  • Computere, Internet
  • Construcţii şi amenajări
  • Cumpărături
  • Educaţie
  • Industrie
  • Mass-Media, Comunicaţii
  • Medicină şi sănătate
  • ONG
  • Servicii
  • Sport şi agrement
  • Timp liber
  • Transport, Auto
  • Turism
Recomandă pe facebook
A fost inaugurat magazinul Lidl de la Turda. Deschiderea oficială, luni PDF Imprimare Email
Scris de Ziarul 21   
Sâmbătă, 08 Octombrie 2011 14:00
s-a inaugurat lidl la turdaSloganul Lidl este: „Tot ce-i mai bun din România. Tot ce-i mai bun din Europa”. Şi sub această deviză a fost inaugurat, oficial, magazinul Lidl Turda vineri, 7 octombrie, cu începere de la orele 11.00. A fost doar deschiderea oficială, deschiderea pentru publicul larg fiind abia luni, 10 octombrie 2011.
Alături de presă, reprezentanţii Lidl au invitat la deschiderea oficială pe primarul (PD-L) Tudor Ştefănie, viceprimarul (PD-L) Mircea Irimie şi reprezentantele organizaţiei de femei ale PD-L Turda.
s-a inaugurat lidl la turdaNu au fost discursuri oficiale, ci doar s-a discutat şi s-a prezentat magazinul ce se deschide la Turda. S-a amintit de faptul că se are grijă de conservarea şi recuperarea energiei, clădirea fiind una „eco-friendly”, dar s-a amintit şi de sistemul BMS – Building Management System (un sistem de management al clădirii) – care controlează tot ce ţine de energia clădirii, inclusiv circuitele electrice fiind coordonate de acest BMS.
„Este deschiderea oficială pentru 11 magazine noi. După cum ştiţi, Lidl a cumpărat anul trecut compania Plus. Cu cele 11 magazine pe care le deschidem acum, avem 118 magazine, iar sortimentaţia produselor va fi aceeaşi în toate magazinele”, spunea Lucian Vodă, reprezentant de vânzări pe zona Transilvania, precizând şi că toate celelalte magazine au intrat într-un proces de modernizare.
s-a inaugurat lidl la turdaLa nivelul întregii Europe, Lidl deţine 9.000 de magazine în care lucrează 170.000 de angajaţi, dintre care 2.000 numai în România. „Suntem mândri că zilnic ne trec pragul 7 milioane de clienţi în toată Europa la fel cum suntem de mândri de cei 90.000 de fani pe care îi avem pe facebook”, mai spunea Lucian Vodă despre reţeaua al cărei fiecare magazin dispune, în medie, de 100 de locuri de parcare aşezate cât mai aproape de intrarea în magazin, magazinul însuşi fiind poziţionat, în general în zonele populate şi cu acces facil dinspre şi înspre arterele principale de circulaţie.
Revenind la sloganul „Tot ce-i mai bun din România. Tot ce-i mai bun din Europa”, Lucian Vodă exemplifica: „avem cea mai bună ciocolată, din Germania, produsele de curăţenie tot din Germania, se cunoaşte rigurozitatea germană, avem cel mai bun ulei de măsline, din Italia, avem brânza Feta din Grecia, legumele din Spania, avem specialităţile franţuzeşti, cele mai fine brânzeturi aduse direct din Franţa”.
La un tur al magazinului de la Turda pe care Lucian Vodă l-a oferit invitaţilor alături de o parte din personalul magazinului, reprezentantul de vânzări al Lidl pe zona Transilvania explica rafturile goale din magazin: atât legumele, cât şi fructele sau carnea nu există deocamdată pe rafturi, toate acestea urmând a fi aduse special pentru a fi proaspete pentru deschiderea de luni.
Referitor la alte zone, cum ar fi cea a detergenţilor şi a produselor de curăţat – dar nu numai – Lucian Vodă vorbea atât de produsele clasice, cu renume, cât şi de cele mai puţin cunoscute, dar foarte bune, spunând că e chiar politica Lidl de a promova în primul rând produsele bune şi de calitate, care şi-au arătat eficienţa, mai degrabă decât de a promova doar produsele clasice, cu renume, „de firmă”, dar cărora Lidl nu le „întoarce spatele”, ci le promovează alături de celelalte produse.
Evitarea intermediarilor şi lucrul direct cu producătorii precum şi promovarea celor mai bune produse din fiecare ţară – aşa cum sublinia Lucian Vodă – se regăseşte ca informaţie inclusiv în comunicatul de presă al Lidl România: „Inaugurarea noilor magazine Lidl continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţeaua Lidl fiind produse în România. Evitând intermediarii, oferta Lidl asigură produse în acelaşi timp proaspete, de calitate şi la cele mai competitive preţuri. Având acces direct la cele mai bune produse din fiecare ţară în care activează, Lidl propune clienţilor săi mărci de calitate superioară din întreaga Europă, venind direct de la producătorii din Italia, Franţa, Germania, Spania şi alte ţări”.
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Banner