Scris de Ziarul 21
|
Joi, 18 Noiembrie 2010 14:00 |
Poliţia Romană, în parteneriat cu Asociaţia Telefonul Copilului, au lansat campania “Când eu nu pot să vorbesc”, prin care a fost deschisă o linie telefonică gratuită pentru semnalarea cazurilor de încălcare a drepturilor copilului, la numărul unic european 116.111. Sesizarea abuzurilor va permite intervenţia poliţiştilor, a asistenţilor sociali şi a altor specialişti pentru rezolvarea fiecărei situaţii în parte. Numărul de telefon 116.111 nu se substituite apelului de urgenţă 112, ci vine în sprijinul cetăţenilor care pot primi astfel, în plus, informaţii şi consiliere în domeniul drepturilor copilului. La capătul liniei vor răspunde reprezentanţii Asociaţiei Telefonul Copilului 7 zile din 7, între orele 08.00- 20.00. Campania se va derula la nivelul judeţului Cluj până la data de 3 decembrie 2010, iar mesajul "Când eu nu pot să vorbesc sună tu la 116.111 şi vorbeşte despre suferinţa mea" urmează a fi transmis prin intermediul unor spoturi video, difuzate în regim de campanie socială. Printre serviciile oferite se numără informarea cu privire la promovarea şi respectarea drepturilor copiilor, consiliere şi îndrumarea solicitanţilor către instituţiile în măsură să acorde asistenţa necesară. Apelul este gratuit doar în reţelele Romtelecom şi Cosmote fără prefix.
|